Thursday, July 22, 2010

SEMALAM... ATM...LONELY...COKE...equals to MANTRA...

2 hari lepas...aku hilang kad ATM aku. mau xcuak giler...maa xyer..besoknyer aku nk gaji. gaji aku ciput jer..tapi besar nilainyer utk aku yg selalu segkek ni utk melunaskan hutang2 aku!nk nanges...xcool la kan pada hal hati aku meraung2! aku bali rumah cari pon xder....huwaaaarrrghh.
nasib baik hero aku (time ni hero la....) tolong aku atar gi shah alam.mau xmau cuti aku yg da tgal berapa hari tu aku terpak sa guna utk cuti emergency.mmg malang....da sampai bank da pindah dkt area rumah lama aku dulu...bagunan UMNO. pastu aku salah masuk tempat berurusa...aku masuk office CIMB...patutula aku heran...kata bank...naper xder kaunter...malu giler aku time tu...nasib baik akak bank dgn pak guard jer.huwawawa..hehehehe.

settle jer semua dlm 11 lebih aku follow rafiq sampai bukit jalil.di sebabkan membosaka..dia volunteer hantar aku ke LRT bukit jalil.maa aku k pergi pon aku xtau...better aku amek ker jamek...bole gi KLCC atau KL Sentral...pastu melilau la mana2.last2 aku decide nk tgk wayang....ini lah first time tau aku sorg2 tgk wayang.kental kan jiwa walaupon mata aku pedih tgk kapel dan ada yg tgk dgn kawan2.lantakla......
asal nk tgk depicable me...tapi semua 3D. aku ni kat excellent dlm english (faham2 la yer)....so aku pilih la MANTRA yg aku xperlu nk baca subtitle...CINTAILAH FILEM BUATAN MALAYSIA!

sebelum masuk...aku beli snack...cheezels da air....coke.asalnyer nak beli air strawberry.aku plak pi order coke large no ice...berlagak cakap omputeh..amek ko!dlm bayagan strawberi aku gi sebut coke.
ni bab dlm panggung lak.masa aku tgk kat screen pilih seat...penuh.tapi biler masuk xpenuh pon....dalm 20-25 org jer...tu pon xsampai kot. dan yg paling betol2 syok.....belah kanan aku jer ada org...kiri aku...kosong...straight!isy....aku da rasa mcm nk blah jer...bukan takut...xsedap badan.tapi aku pikir da bayor...ghugi (rugi)!tgk jerla...dan bile pekerja TGV lalu belakang...aku mesti menoleh (sbb aku dok atas sekali..seat tgh)...hehehehe...utk memastikan xader yg mengambil kesemapatan laaa...tp lama2 citer tu menakutka aku lagsug.xseperti yg aku sangka.hurm...so kesimpulannye...citer tu xseram lagsung utk aku.sebelom balik aku melantak ayam penyet...harga...menyesal gak lah aku beli kat situ...da la kureng...dan ada hikmah juga air coke tu ame large...aku minum air tu jer.jimat x?
balik...aku ingat nk tido....tapi mata aku ni segar bugar!melayan tv lagi la aku...sampai nk tido balik mlm tadi.
yg pasti aku mmg bosan melayan wayang sorg2...maybe aku baru lagi kot dgn situasi tu...maybe aku akan terbiasa gak nanti kalau aku biasakan...hehehehehe

No comments:

Post a Comment