Tuesday, July 20, 2010

aku bukan bhn yer...

aku xpham la...
aku ni jadi bahan yg suka di bahan ker?
kenyang ker membahan kan aku??
kalau x bahan aku lapar kot??
abes saper yg bahan korg??
korg xder ras bersalah bahan kan aku yg ada hati ni ker?
seronok membahankan aku?
kalau bahan aku tu berpada2 la...sbnrnyer korg tu xbetol juga...
hrp pada pengaruh dan rupa shj...dan kesedaran aku yg di bahan ni ...
xselawa korg yg membahan...itu kenyataan!
tapi...sikap korg da buat korg jadi x lawa...
membahan kan org sampai memalukan aku!
mujur aku i bha yg terima walaupon teliga aku panas dibahan...
sakit hati kea bahan...jadi bahan utk dibahan!
xper2...korg pikir aku jer boleh dibahan...
come on la...roda tu selalu berpusing..
...sometime kat atas...sometime kt bwh!
harap korg sedar diri dari leka membahan aku dan bahan kajian korg yg lain.
sila hormat sikit perasaan makhluk yg di cipta oleh Tuhan.

No comments:

Post a Comment