Sunday, July 18, 2010

keduri arwah atok....reunion time....!!

Sabtu lepas...17 Julai 2010 kenduri arwah rumah nenek aku. gambar masa majlis xdpt tangkap sebab wan lambat sampai..majlis pon da abes...camera abah pon aku lupa nak minta.maklumla aku blurr sebab pukul 5pg kena bangun (setelah emak aku jerit...hehehehe).makanan hari tu yg paling laku sambal goreng jawa dgn serunding kelapa embah....mana xnyer ada nasi ambeng....memang lah laku.yg bestnye...semua makcik pakcik aku berkumpul...cuma husband cik ana dgn wak long n family jer xder.
ini lah nenek a.k.a embah aku yg cute...kenduri kt rumah dia la...
wan....timo kaseh la pinjamkan cemera...tapi ko dtg lambat sgt...
majlis da elek...camera baru sampei...

kemas time!!! ni tetamu xdiundang sbnrye...sbb tu dia makan last sekali...sian

mamat posing...suak enterprem sumer camera...thaqif la tu...

gang cucu2 perempuan nenek (embah) aku yg suka buat kecoh...

akim....si loyer buruk...hrp jadi lwayer yg bagus la bila besar yerrr

aksi hindustan kot...konon malu tapi mau..muwahahaha!!

cik ana yg setia dgn henpon dia...maklumla...suami xikut.rindu la kot???

time ni, majlis da abes...mmg kepenatan...sampai blur xtau nak buat apa..mmg penat sangat2!
sebelah tu cik ani

No comments:

Post a Comment